Forum Forum Klanów More Maiorum i Harfiarze Strona Główna

Forum Forum Klanów More Maiorum i Harfiarze Strona Główna -> Informacje o .. -> FAQ po LoA

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Averael
Mruczuś



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: ...z mroków twego serca..


PostWysłany: Pią 15:56, 27 Sty 2006    Temat postu: FAQ po LoA

Ostatnio coraz więcej nas w LoA ... i coraz częściej słyszę te same pytania. Więc krótkie podsumowanie, zaczynając od stworów.


  • Bloody Queen - 60 lvl. agr. - mają spory zasięg wyczuwania, pałętają sie głównie na początku LoA, nieszczególnie trudne do ubicia, wysyssają manę.

  • Cave Beast - 61 lvl. pas. - całkowicie pasywne, nie kryją się nawet nawzajem, twarde chociaż stosunkowo wolne.

  • Malruk Soldier - 63 lvl. agr - kryją się nawzajem(kryją też pytany), bardzo agresywne - wyczuwają na odległość, reagują nieraz na aury, mocno tłuką, mają zwłaszcza wredne krytyki. Soldiery występują najczęściej w większej grupie, najlepiej ostrożnie po jednym je wyciągać podchodząc, broń boże zaklęciami - lecą wszystkie.( Malruki kryje się wzajemnie - jedna rodzinka^^)

  • Plando - 64 lvl. pas. - pasywne, ale kryją się nawzajem, innych stworów nie ochraniają. Nie polecam bicia ich magom bez weaknessa, bardzo mocno strzelają, potrafią nawet do 500 obrażen zadać.

  • Cave Howler - 65 lvl. pas. - całkowicie pasywne, nie kryją sie nawet wzajemnie ani innych.

  • Malruk Knight - 66 lvl. pas. - normalnie pasywny, chyba ze zaatakujesz innego będącego w ich towarzystwie marluka (lorda, berserkera itd...)

  • Malruk Berserker - 67 lvl. agr. - agresywny, twardy. Często w towarzystwie M.Knighta, który zaatakuje dodatkowo jeśli berserker zostanie za blisko zaatakowany lub wyciągnięty jakimś zaklęciem. Najlepiej wywabiać podchodząc.

  • Malruk Lord - 68 lvl. agr. - agresywny, b.mocny. Kryje i kryty przez inne malruki.

  • Pytan - 69/ 68 lvl. agr - agresywny pyciorek, wyczuwa z daleka aury a także zaklęcia. Zaatakowany w jego pobliżu soldier lub berserker, ściągnie nam na głowę również pytana. Jeśli tak się nieumyślnie stanie - nie bić pytana, zaatakują również Pytan Knighty, które normalnie są pasywne, wtedy leżymy. Najlepiej poczekać na mass sleepa (jeśli mag w pobliżu), zwiewać (byle nikomu na głowe tego nie sprowadzić), dać się szlachetnie zatłuc za swoją głupotę i czekać na pomoc.

  • Limal Karinness - 69 lvl. agr. - urocza agresywna Pani, chroni Pytany i vice versa. Usypia.

  • Karik - 70 lvl. agr. - agresywny, kariki chronią się wzajemnie.

  • Bloody Sniper - 71 lvl. agr. - agresywne, chronią się wzajemnie. Pożerają manę.

  • Bloody Banshee - 74 lvl. agr. - agresywna, do spotkania na pierwszym moście. Nie chroni innych stworów będących w jej towarzystwie.

  • Bloody Mystic - 74 lvl. agr. - agresywna, bardzo mocno tłucze, w dodatku jest niemal zupełnie odporna na sleepa. Dlatego po wyciągnięciu, zaleca zabić się ją jak najszybciej. Również czatuje samotnie na pierwszym mostku, przy przechodzeniu ubija się ją w pierwszej kolejności, bo dmg ma porządnego.


Agresywne totalnie.
Pasywne, ale chronią innych.
Pasywne totalnie, nie chronią nawet siebie nawzajem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Averael
Mruczuś



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: ...z mroków twego serca..


PostWysłany: Pią 16:23, 27 Sty 2006    Temat postu:

FAQ cd.

1. Tank - kilka sugestii:
- będąc w drużynie Ashem lub a ostatnio z Eridianem - to oni wyciągają kolejne stwóry, jednocześnie wskazując cel... nic się nie stanie jak pojdą dwa na raz (przy słabszych nawet jest to wskazane), sleep jest zawsze w pogotowiu. Wystarczy tylko uważać by bić właściwego, a nie oba na raz!

- kolejna sugestia - jeśli dodatkowo jest z nami Sud, w momencie gdy stwór jest zrootowany, Ash może biec już po kolejnego, gdy pierwszy ma mniej niż połowę zycia. Magowie go i tak wykończą raz dwa, a tempo polowania będzie szybsze.

- agression - obserwować zycie towarzyszy! najlepiej już wcześniej "przykleić" stwora do siebie:
  • Ash - doskonale działa na stwory stun, zestunowane już ci tak łątwo nie odpuszczą
  • Xar - u ciebie są to śpiewy... dobrze jest żebyś nie rzucał wszystkich na raz, a trzymał jakiś jeden w pogotowiu (najmniej potrzebny) i w razie zagrożenia rzucał.
  • Eridian - najsilniejszy atak jaki masz... ale słyszałam że jednak nie zawsze działa bo liczy się ilość zadawanych obrażen... próbować jednak można;)


2. Kapłan/ka"
- Sud-skarbie, w drużynie, gdy mamy kilka stworów na karku - ty wyznaczasz nam cel, rootując go... Atakujemy zaraz potem.
- co do samego roota:
  • pytan - nie rootuj póki pycior nie śpi - a więc nasz mass sleep i dopiero potem twój root, wyznaczający cel... Jak sama widziałas w innym przypadku, pytan idzie na ciebie i zaczyna sie zamieszanie;)

  • w przypadku pojedynczych wyciągniętych stworów, nie czekaj na naszego sleepa - często to się nam nie opłaca, jeśli potwór należy do tych słabszych. Jak tylko stwór przyklei się do Asha, lub Tina - rootuj od razu.

    - aury- zauważyłam skarbie, że w większej drużynie zaczyna brakować ci many na aury.. Moja propozycja - ogranicz;) Ułoż sobie oddzielne zestawy na paslu dla magów i wojów, mniejsze używane gdy jest nas więcej (gdy jesteś w trójkę to spokojnie może iść całość^^). I tak np:
  • Magowie : acumen, berserker spirit to podstawa... dodatki: bless the soul, ww, mental aegis (jak bijemy kariki i limal)
  • Wojowie: bless the body, bless the soul, ww, regeneration, bless Shield... podstawa, dodatki to pozostale;)
  • Co do łuczników i nie magowych -dmg dealerów to pewnie wiesz lepiej niż ja (focus, death wispher, guidance,ww...)


Reszta potem, bo mam gościa;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tinwe




Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z EVE.


PostWysłany: Pią 16:39, 27 Sty 2006    Temat postu:

Sugestie małych zmian (nie mam moderatora): potwory są, totalnie pasywne nie chroniące się nawzajem i innych (cave beast, vave howler), pasywne chroniące tylko ze swego gatunku (plando, kulki, marluk knight tu raczej należy bo pasywny), agresywne ale chroniace tylko sie nawzajem (karik, sniper), totalnie agresywne (Marluki) chroniące również inne chociaż nie wszystkie (marluk nie kryje plando bo plando nie kryje jego).
Plando bije mnie na weakness po 500 specjalnym atakiem czyli maga slabszego walnie za 1000.
Wypowiedz do skasowania.
P.S. Po ostatnich zmianach proponuje zaczac liczyc ilosc shotow przypadajaca na stwora, albo inczej ile kosztuje zabicie go.
Wojownicy tankujacy powinni biec przed stworem poki nie zaloze mu weakness a magowie zaczynac czarowac w momencie gdy zaczynam ja, surr moze nie wejść.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xareth
Orędownik Czapli



Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1061
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 22:16, 27 Sty 2006    Temat postu:

Sprostowanie : po treningu z Erikiem i obszarowka zaowazam ze by spiewy byly skuteczne jako agression trzeba zaspiewac conajmniej 3 jeden spiew nie wystarcza, a po drugim rzuca sie na mnie tylko czesc mobow. 3 spiewy sa obowiazkowe : Evasion , P Def , Krytyk. 60+90+120 mana = 270 mana (karzdy nastepny spiew kosztuje + 30 mana).. W loa jest tez przydatny song na ataki nieumarlych czyli 270+150 = 420.. biorac pod uwage czestosc z jaka spiewam i ilosc dostepnej many (900 pare) to moge sobie pozwolic conajwyzej na 2 spiewy extra w sytuacji krytycznej kiedy mam aktywne piesni niedosc ze musze potem odpoczywac do max many by cokolwiek zaspiewac to na siebie zbiore nie wszystkie mobki no i tank ze mnie zaden. Ostratnio rozmawialem z pania SwS ktora miala Duale SlS i dowiedzialem sie ze takie rozwiazanie w wypadku skila na tarcze = 2 lvl to calkiem niezly pomysl.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klanów More Maiorum i Harfiarze Strona Główna -> Informacje o .. Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin